Is het mogelijk om op de sluitingsdag (donderdag) een bestelling af te halen of te laten leveren?
Aangezien wij constant streven naar optimale klantenservice, bieden wij tevens de mogelijkheid om op onze sluitingsdag (donderdag) bestellingen te plaatsen voor zowel afhaling als levering. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website indien u hiervan gebruik wilt maken. Om organisatorische redenen verzoeken wij u vriendelijk om uw bestelling uiterlijk op dinsdag vóór 14.00 uur te plaatsen, zodat wij deze op de eerstvolgende donderdag kunnen verwerken voor afhaling of levering.
Zijn er verschillende betaalmogelijkheden mogelijk, zijn er kosten verbonden?
Voor iedere bestelling onder de 15€ wordt er een verwerkingskost aangerekend van 0.35€, voor alle bestellingen of aankopen boven de 15€ worden er geen kosten aangerekend.
Kan een bestelling verzonden worden?
Neen, enkel afhaling in één van onze twee verkooppunten of thuislevering in groot Oosterzele B-9860 en groot Herzele B-9550 zijn een mogelijkheid.
Wat zijn de kosten verbonden aan de dienst thuislevering
- De kosten voor een thuislevering zijn als volgt:
- Voor aankopen of bestellingen onder de 150€ wordt een thuisleveringskost van 7€ aangerekend.
- Bij bestellingen van 150€ of meer wordt er geen extra kost voor thuislevering gerekend.
- Rookwaren, alcoholische dranken en diensten zijn niet cummuleerbaar in het totale bedrag van de bestelling.
Kan ik andere keuzes meedelen of extraatjes vragen?
Omdat wij willen dat uw bestelling / aankoop volledig aansluit bij uw wensen, kan u eventuele opmerkingen meedelen in het daarvoor voorziene typkader ‘Opmerkingen’.
Kan ik mijn leveringsmoment of afhaalmoment kiezen?
U kan via het kalenderkader aanduiden welke dag u wenst af te halen of de thuislevering wenst, dit kan enkel een keuze maken uit de opgelichte dagen.
Waarom kan ik de huidige of volgende dag niet selecteren als mijn afhaalmoment?
Wij kunnen sommige bestellingen voor de huidige of volgende dag maar aanvaarden tot een vooraf bepaald uur, indien u uw bestelling na dit tijdstip plaatst, dan zal er automatisch een later afhaal of leveringsmoment voorgesteld worden, dit door middel van de kalender.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Wanneer de betaling voldaan is en de bestelling daardoor definitief geplaatst werd, dan kan u enkel nog telefonisch contact opnemen met ons en kunnen we dan de mogelijkheden verder bespreken, we kunnen vooraf niet garanderen dat een volledige annulatie nog mogelijk is.